tisdag 31 maj 2011

Zombie!

Jag har känt mig som en zombie idag. Trött..genom trött. Jag vaknade till liv först på eftermiddagen, så den planerade promenaden i skogen lämnade åt sitt öde. Det har varit mycket på gång de senaste dagarna och det tär fort på krafterna när det blir för mycket för huvudet. Jag har sovit mycket idag, fast jag sover på dagarna sover jag helt okej på nätterna. De nätterna som jag inte ligger och vrider mig av ångest. Men hur som helst känns det som om att jag tar igen en massa sömn nu..jag har alltid tyckt att jag har sovit bra men tydligen har jag inte gjort det. Jag har sovit men djupsömn är det längesedan jag har upplevt. Så det är väl dags att jag lär mig det igen.

Efter att powenappat I evigheter så tog jag mig i kragen och gjorde klart mitt nattduksbord. Innan jag pimpade upp det såg det ut så här.


och slutresultatet blev.

För någon månad sedan funderade jag ju kring vad som skulle vara min nya hobby. Då var hjärnan så blockerad så jag kunde inte se mig ha någon hobby. Nu när hjärnan är klarare så har jag insett att detta kan vara en liten hobby. Att pimpa upp möbler. Jag tycker det är kul. För det första så är det ingen stress och för det andra så gör jag det helt för mig själv. Mitt nästa projekt är större och blir en liten utmaning. Det är nämligen mitt köksbord med tillhörande stolar som borde få sig en omgång. Men först hamnar jag att fundera hur jag skall göra det och vilken färg köksmöblemanget skall bli. Återstår att se.

Hög av mållukten blir det att krypa i sängs igen och hoppas på att det är en piggare dag i morgon.
/Andreas

2 kommentarer:

  1. Det kanske blir en inredningsblogg det här till sist ;)

    SvaraRadera
  2. Jaa vem vet!!! ;) Njaa mina möbelsnickar egenskaper ligger inte riktigt på den nivån :)

    SvaraRadera