tisdag 24 maj 2011

Bad day

Det är en sådan dag idag. En dag då ångesten är konstant.Natten var jobbig, sov väldigt få timmar. Skall ta igen det idag genom att bara ta de lugnt. Det jag hade planerat i dag blir en annan dag. Skall dock jobba lite med mina möbler ikväll, det är rogivande. Det är dagar som denna som man funderar varför det blev som det blev. Men fast det känns mörkt så vet jag att ljuset finns där bakom de mörka molnen. Men i dag så råkar det bara vara så att de mörka molnen är envisa och inte vill flytta på sig. Bara att kämpa vidare, har jag kommit så här långt så skall jag ta mig sjutton ta mig hela vägen fram till ett friskt liv.

/Andreas

1 kommentar:

  1. Försökte kommentera förr idag, men fick det inte att bli till något tror jag...

    Hoppas morgondagen är bättre!

    SvaraRadera