fredag 20 maj 2011

Fredag!

Fantasifull rubrik!!..men det är ju fredag. En fredag som varit riktigt bra. Har haft en bra dag i gott sällskap. Matlagning och promenad med hund. Fatta grejen..Andreas är ute och promenerar med en hund. Jag som knappt kunnat titta på våra fyrbenta vänner här på jordklotet tidigare. Något har denna utbrändhet fört med sig. Om det är på gott eller ont att bli hundvän är en annan sak.

Men seriöst så har jag efter att jag blev sjuk börjat se på saker och ting på ett annat sätt.Börjat ta vara på stunder och ögonblick som jag inte gjort tidigare.Tack vare människor i min omgivning har jag lärt mig att leva mera i nuet. Något jag försöker att lära mig att göra fullt ut.
Det enda minuset nu just är att jag blir så fort trött. Det är som hjärnan inte riktigt hänger med, men med tiden så hinner väl hjärnan i kapp kroppen.

Imorgon blir det plantering av skog för hela slanten.. håll tummarna för att regnet håller sig långt borta från våra trakter imorgon.


/Andreas

2 kommentarer:

  1. Äntligen fredag skulle jag vilja säga... I morgon ska jag inte göra något annat än vara ute, leka med ungarna och äta något. Att bara vara och fånga stunden är svårt, men ack så värdefullt.

    SvaraRadera
  2. Det är skönt och värdefullt! :)

    SvaraRadera