onsdag 1 juni 2011

Ljudet av regnet som faller på taket.

En trött dag idag. Tröttheten fortsätter. Tydligen har jag varit för aktiv under de senaste dagarna. Men det blir så när jag mår bättre och då ser jag inte var gränsen går. Jag är tydligen inte riktigt utvilad ännu. De senaste dagarnas aktiviteter har inte varit till synes så betungande , speciellt inte för en frisk människa. Men för en utbränd människa som är trött in i själen så har det varit för mycket. Så nu blir det att vila lite igen för att komma på benen igen.

Så nu ligger jag på soffan och njuter av ljudet av regnet som faller på taket.Det är mysigt och det känns helt okej att vara lat och trött en dag då det regnar.



/Andreas

2 kommentarer:

  1. Verkar ju ha blivit lite ljusare åtminstone då man ser på bakgrunden här på bloggen... Här går vardagen sin gilla gång...

    SvaraRadera
  2. Bakgrunden är ljusare jo..i övrigt nåjaa.Hoppas ni har det bra.

    SvaraRadera