tisdag 24 maj 2011

Att vaka på talko.

Har man vaknatt skall man ju vanligtvis ha ganska bra betalt.Nattillägg osv. I mitt fall vakar jag på talko. Jag kan inte sova i natt. Vaknade för två timmar sedan med en vansinnig ångest. Det kändes som hela världen höll på och gick under ..allt det som känts bra de senaste dagarna kändes nu helvetiskt. Fast jag inte sover ensam så kom dessa tankar...LUGN..Andreas har inte hittat någon ny brud. Med att jag inte sover ensam så menade jag att jag sover hos mor och far.

I det senaste inlägget skrev jag om att ta det hela med en gnutta humor. De två senaste timmarna har det varit svårt att hitta humorn. Det är inte humor att sitta och skriva blogg 04.00 en natt då man egentligen borde sova. Men kan man inte sova så går det faktiskt inte att sova.

Retsamt är det dock..jag har ju mått bra de senaste dagarna och nu plötsligt mår jag så fruktansvärt illa. Men jag har också varit aktivare och nästan stressat lite dom senaste dagarna och tydligen gått fram lite för fort. Men man gör ju det automatiskt när man mår bättre. Men så plötsligt slår det tillbaka. Jag har inte riktigt vant mig med denna psykiska berg och dalbana, jag tror aldrig att jag kommer att börja göra det heller. Jag har alltid haft ett jämt humör och varit lugn och behärskad. Men efter att jag blev sjuk så har det ju ändrats. Det hör ju till denna "sjukdom"..jag vet! Men jag tycker dock att det suger. Jag hatar ju att vara uppe nattetid.

Jag får väl göra ett försök till att få tag i sömn nu då. Att vaka på talko är ingen höjdare.

/Andreas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar