lördag 25 juni 2011

En lugn midsommar.

Midsommaren har passerat lugnt men trevligt förbi för min del. Gårkvällen spenderades vid min bror och hans sambo.Fantastiskt god mat,dryck och trevligt sällskap samt musik. Allt från Lady Gaga till Roger Pontare och vidare till Magnus Uggla och Roy Orbison.

I dag har jag varit seg, trött och illamående, dock inte av går kvällens midsommar firande eftersom det gick lugnt till. Antagligen av lite biverkningar av medicinen och en allmänt sämre dag.




Nu ikväll har jag umgåtts min gode vän Robban som också var seg,trött och illamående :) Robban och jag har känt varandra så länge, så fast båda två sitter och stirrar i varsin vägg så kan vi ändå umgås. Vi förstår varandra oberoende humör eller känslotillstånd. Det blev en trevlig kväll..vi satt inte bara och "stirrade" i varsin vägg utan vi besökte också Korv Görans, och jag konstaterade att Jakobstad har ändrats en del sedan våra glansdagar i slutet av 90-talet. Och tur är väl att saker och ting ändras med tiden. Allt har sin tid,

Tack Robban för en trevlig kväll.
Jag och robban när jag var bestman på hans bröllop.




Hade tänkt bege mig ut på en liten kvällspromenad nu på sen kvällen eftersom kvällsluften här i Bennäs kändes så skön efter regnet. Men benen är för trötta..jag slöar på soffan i stället och kollar på James Bond tills John Blund anländer.

Hoppas ni alla har haft en skön midsommar och är välbehållna. :)

/Andreas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar