söndag 5 juni 2011

Solen skiner även i skogen.

Det blev en utfärd till bockabron i kiisk nu ikväll tillsammans med min bror och hans fästmö. En utfärd som satt helt perfekt. Jag rekomenderar ett besök till den ny renoverade bockabron. Det är balsam åt själen och hjärnan att befinna sig där.Åtminstone om man är trött och nere.

Vägen till bockabron.


Sebastian och Jenny på väg till bockabron.


Vi försökte få kontakt med fågeln som befann sig inne i trädet, men den ville inte ställa upp på fotografi.

Nybyggd rastplats vid bockabron.

Den nya bockabron.

Saftpaus.:)

Jag var säker på att vi var vittnen till en raketuppskjutning och min bror menade att det var ett ufo. :)

Men det visade sig vara något så tråkigt som ett rea plan!!!!

Vandringen tillbaka.




En riktigt Trevlig kväll!

/Andreas

2 kommentarer:

  1. Ser ju riktigt idylliskt ut! Är det långt att gå till bron? Tänkte ifall ungarna skulle orka gå dit... Närturism du vet. :-)

    Inte så kul med sämre perioder, men helt klart är du inte redo för att börja jobba igen. Ingen tackar dej för att du offrar hälsan...

    SvaraRadera
  2. Det är ca 1 km about..lite kuperat men det är en bra "spånbana" att gå efter. Kör till kiisk byahem och gå efter skyltningen så kommer ni dit. Barnen orkar nog gå..:)Ta det som en dagsutflykt för hela familjen.

    Jag börjar inse det nu att jag har offrat hälsan tillräckligt.då jag börjar jobba igen skall jag vara frisk och det är en bit dit ännu.Nu måste jag bara hitta mig själv igen och bli bekväm igen..sedan jobb.

    SvaraRadera