söndag 12 juni 2011

Trött..men på rätt väg.

Har haft en trevlig helg med fina människor. Jag har bara tagit det lugnt, njutit av värmen och varit ute på sjön. Har också sovit otroligt bra de två senaste nätterna..de ångestdämpande medicinerna har gjort mig lugn. Det är många år sedan jag har somnat in med detsamma jag har lagt ner huvudet, och obeskrivligt skönt att inte ha en massa tankar surrandes i huvudet hela tiden. Medicinerna gör mig trött och det kommer antagligen att vara några jobbiga veckor innan de anti-depressiva medicinerna börjar ge sin verkan. Men det är på rätt väg nu.

Jag kommer att ta en liten paus från bloggandet nu eftersom jag är så trött och det är ansträngande att skriva just nu. Men jag återkommer när jag är piggare igen.

/Andreas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar