söndag 11 september 2011

En dag i sänder.

En lugn söndag är det idag.Heidi är i jobb och jag och hunden åkte till mor och far på mat och lite bus. Veckan har gått lite upp och ner. Jag har mått lite sämre och haft mera ångest. Orsaken är antagligen att jag inte tål stress och så fort det blir för mycket så säger hela mitt väsen till. Jag jobbar ännu 40% och fortsätter med det ännu.

Jag tog beslutet efter lite tänkande och ansåg att det var bäst på det sättet.Jag var ännu inte helt redo för att ta mig an full tid och det ansvar och alla de många arbetsuppgifter det innebär. Det känns lite som att det inte är själva arbetstiden som gör mig trött utan det är just ansvaret och att hålla koll.Det vore lite enklare om det enbart var ett område och en arbetsuppgift att hålla reda på. Men en dag i sänder så ser man vad som händer.

För övrigt är den en del förändringar som kommer att ske.Förändringar som är nödvändiga och som kommer att göra mig gott. I övrigt trivs jag med livet. Jag har hittat henne jag vill leva med och det gör mig lycklig.

Helgen har varit trevlig, trevlig samvaro med fina människor och god mat.

Nu blir det lite bus med hunden.:)

/Andreas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar