tisdag 19 juli 2011

Allt har en mening!?!

Man brukar ju säga att allt har en mening eller att allt det som händer ,händer av en orsak. När jag tänker tillbaka på det som hänt mig och det jag har gått igenom det senaste halvåret, så kan jag skriva under att allt har en en mening.

För tillfället mår jag bra..bättre än jag gjort på länge. Jag är inte frisk ännu och jag har mina ångest svackor, men jag kan hantera dem nu när de kommer. Livet känns ljust. En underbar människa och en liten hund har kommit in i mitt liv. <3 Jag vet nu att det finns en framtid..och det som har varit svårast att tänka på..JOBBET..Känns nu avsevärt mycket lättare att tänka på. Jag tar det dock lugnt på alla plan och stressar inte fram något. Det kommer när det kommer..jag försöker att njuta av livet.Och för första gången på många år så tror jag att jag vet hur man gör när man njuter av stunden och av livet.

Ha en bra dag allihopa.:)

/Andreas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar