fredag 8 juli 2011

Stafett-Fm.

Om några timmar åker jag iväg till Tusby för att tillbringa helgen på stafett-fm. Det känns lite pirrigt, eftersom jag har varit borta ett tag från friidrotten, det här blir ett litet steg tillbaka till det som alltid har legat nära mitt hjärta. Nämligen friidrotten och löpning. Exakt för ett år sedan kändes det också pirrigt inför stafett-fm, men då av lite andra orsaker. Då ordnade vi stafett-fm på hemmaplan i Bennäs. En upplevelse som man sent skall glömma.

I år åker jag med som supporter, blir bra att bara sitta på läktaren för en gångs skull.På samma gång känns det lite konstigt att inte vara med som tränare och att inte ha en massa laguppställningar i huvudet. Det blir en riktigt intressant helg, speciellt ur SFI synvinkel.

Jag önskar er alla en skön helg.

/Andreas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar