måndag 29 augusti 2011

Synvinklar.

Jag har inlett tredje veckan i jobb på 40%, och det går upp och ner. Den ena dagen går det bra medan det andra dagen går mindre bra. Men det går framåt. Batteriet är ännu inte laddat och jag får välja vad jag gör. Men tids nog laddas väl batterierna igen och jag orkar mera.De dagar som energinivån i mina batterier är låg så mår jag också sämre och ångesten är värre. Men medicinen funkar bra, även fast den medför en del biverkningar. Men det är sånt som hör till.Jag kan ta dessa biverkningar så länge medicinen får mig att må bra.


Fiidrotts-vm är i full gång, vilket betyder att min sovrytm, som inte borde rubbas i nuläget ohjälpligt rubbas. Det är ingen som tvingar mig att lägga väckaren på halv 4 på morgonen för att se Vm-försöken, men är det VM så är det VM och vissa saker måste man bara se live. Utbränd eller inte.

På tal om rubriken Synvinklar. Man kan se saker och ting från olika synvinklar beroende på vad man har för värderingar. Man kan tycka olika.Man kan ha olika synpunkter på hur saker och ting skall göras. Och det är helt okej. Så länge man respekterar att andra kanske gör det på ett annat sätt än en själv. Man behöver inte nödvändigtvis tycka om det en annan människa gör men man kan hamna att acceptera och respektera det. "Ein o var me sett" Amen to that.




Skall fortsätta måndagskvällen i lugnets tecken <3 är i jobbet och kommer hem först efter 9. Har planerna på att jag skulle dammsuga lägenheten innan hon kommer hem.:)

/Andreas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar